Bu Dile Sahip Bir Hayvanla Karşılaşırsanız, Acele Edin ve Yalanmayın - Çünkü Ölümcül Olabilir!

Tarixində dərc edildi 11 May 2021
Kanalımıza hoş geldiniz. Videomuzu beğenmeyi ve hala kanalımıza abone olmadıysanız abone olup bildirim zilini açmayı unutmayın. Bugünkü videomuzda dünyanın en ilginç özellikli dillerine sahip hayvanlarından bahsedeceğiz. Eğer bu dilde bir hayvanla karşılaşırsanız, acele edin ve yalamayın çünkü tehlikeli olabilir! Gelin vakit kaybetmeden videomuza geçelim.


► Videoyu beğendiyseniz abone ol tuşuna basabilirsiniz, destekleriniz için teşekkürler...

Hemen tıkla ve bunları kaçırma =) goo.gl/PPxndI

► Bunlar KAÇMAZ! bilmek isteyeceğiniz her konu hakkında videolar yapan bir kanaldır. Gizemli, ilgi çekici, şaşırtıcı, hayat kolaylaştırıcı, dünyanın en'leri gibi pek çok kategoriden videoları bulur ve onları AZnets kanalına yükler :)

Telif hakkı, reklam, öneri gibi her türlü konuda bize mail gönderebilirsiniz. Mail adresimiz: bunlarkacmaz@mail.com

Takip edebileceğiniz hesaplarımız:
► Twitter adresimiz: bunlarkacmazyt/
► Blogspot linki: bunlarkacmazyoutube.blogspot.c...
► Google plus üyeliği: plus.google.com/b/10223562612...

Şərh

  • O kaplan değil çıta sığırcık.

  • 1.40 abi manyakmısınız o kaplanmı

  • Bu arada o kaplan dediği şey puma yasa çıta değilmi yoksa ben mi yanlış anladım

  • Video izlerken etrafa bakıp onlardan var mı diye kontrol eden bir tek ben miyim

  • kaplan diyo çita çıkıyor

  • abi inşalla 4m olursun

  • Muhteşem bilgi 👍❤

  • Kurbağayı unutmuşsunuz.

  • Okapi

  • Bu yorumu okuyan herkesin işleri yoluna girsin günü güzel geçsin. 🌺

  • 1:37 kaplandan bahsedip videoya çita koymak nasıl bir saçmalık ki. Her video hatalı

  • Kaplan denince akla çita geleceğini düşünmüyodum

  • 2 milyon kişi napıyor acaba videolarin izlenmesi çok az

  • Çitayı kaplanla karıştırmışısınız onun dışında sorun yok

  • Karınca yiyenlerin diline neden dolanmamak gerektiğini anlamadım

  • Abi kaplan dedin çita çıktı

  • Çıtayı kaplan diye kakalamıslar yani biz mallız anlamıyoz

  • hayvan ölümcülse diline nasıl bakacam

  • Çıtayı kaplan yaptılarsa helal olsun

  • *Benim amacım sadece iyiliğe teşvik etme amaçlı videolar çekip hayvan sevgisini insanlara daha çok aşılamak.* *Videolarım terapi gibidir😇☺️*

  • guzel video

  • Yarın son gün arkadaşlar savura uyanıyoz ve perşembe günü biter...

  • Abi sen manyak mısın

  • Karınca yiyen 👅😲

  • Oruclu oruçlu bildirim geldi sagolasin

  • MERT GÜLTAŞ KANALI

  • DOGUQN STUDIO KANALI

  • Tamamda iki numara Kaplan diyorsun ama wideo daa Cita var ne yani oldumu simdi haa 👎🤧🤔

    • Ayn

    • Aynen reis, bende onu fark ettim ve neredeyse kafayı yiyecektim. Benim ve benim gibilerin sesi oldun. Helal olsun.

  • 1:41 Kaplan diyor ama çita var sanki

  • Öooooooo

  • Tabi önümüze gelen hayvana kendimizi yalatıyorduk ya uyardığınız iyi oldu

  • ilk dislike benden

  • EĞLENCELİ ANLARIMIZI KENDİ ÇAP-IMI'ZDA P/AYL{AŞTIĞIMIZ BİR KA'NA'LİMİ'Z VAR Aile-mi-ze KATILMAK is'ter'seni"Z bek-ler-iZ

  • Vay vay

  • Ohaaa

  • İlk